Meraba arkadaşlar bugün acile gittim saat 18.00 di. Nst - ultrason - çatı muayenesi oldum sırayla. Çatı muayenesi olduğunda hafif pembe pembe kan geldi orda. Doktora söyledim normal dedi. Ve sezeryan olucam yarın sabaha gün aldım. Şimdi eve geldik ve kanama arttı kirmizi oldu rengi ve geliyor iki sefer lavaboya girdim iç çamaşırın lekelenmis. Bebeğin hareketleri var takip ediyorum.bi endişelendim. Sabah zaten doğum olacak şimdi napiyim gidiyim mi arada kaldım. Bu arada bel ağrım da var biraz