umudunannesiii 34+3 um ve maşallah bebeğim aşırı hareketli öyle böyle değil hiç durmuyor bu normal mi devamlı karnımın içinde geziyor Acaba daralıyor mu artk çıkmak mi istiyor iyi bsey mi kötü bseh mi bu çözemedim
Seda_nrr umudunannesiii bu haftalarda yavaşlar dedi doktorum 32 deyim ben ama sizinki çok hafeketliyse bilmiyorum kötü bişey değildir heralde Ya 🥰
umudunannesiii Seda_nrr bana da doktorum azalabilir günde 6 defa hareket ediyorsa sıkıntı yok demektir dedi ama benimki msallah hiç durmuyor uyumuyor bile devamlı hareket halinde ve beni çok yoruyor