Kızlar 16 haftalığız ve bebek gerçekten çok hareketli ilk hamileliğim olmasına rağmen 13. Haftanın sonunda hissettim ilk hareketini .Her uzandığımda hareket ediyor ,tekme atıyor .Hani yanılıcam dicem ama annemler de hissediyor tekmesini. Yaşayan var mı acaba brnim tanıdığım herkes 18 20 haftada hissetti. Acaba bir sorun mu var o yüzden mi böyle hareketli.