Ysglsmkl ben palmiyede doğum yaptım 6 nisanda, doktorum Akın Karaca’ydı, doğum ve doğum ekibi doktorumdan memnundum ama servis hemşireleri, çocuk Hemşireleri ile ilgili aynı şeyi söyleyemeyeceğim ( ben de hemşireyim yapmaları gerekenleri nasıl yapmadıklarını anlamam kolay oldu), güzel anılarla hatırlamam gereken günü çok kötü yaşanmış kabul ediyorum sayelerinde, sütüm gelmedi geliyor deyip bakmadılar bile bebeğim saralık oldu bu yüzden, başka katta tuttular sizi kadın doğum katına alacağız diyip almadılar eşyalarımız ortada kaldı, kanama kontrolü, bebeğe şeker kontrolü, hastane çıkışı bebeği tartma hiçbirini yapmadılar, lohusa halime rağmen defalarca tersleyip durdular, biz o hastaneye gitmeyi bıraktık hasta hakları birimine de gerekli şikayetleri yaptık, gebelik sürecimde izlemim gerçekten iyi oldu ama bir daha olsa izlemimi orada yaptırıp doğuma devlete giderim. Doğum fotoğrafçısı olarak Müjde Ağır Turhan’ı öneririm, çok sıcakkanlı ve işine aşık bir insan gerçekten biz doğum fotoğrafı değil ama hamile-bebek çekimi şeklinde aldık, hatta doğum çekimi de düşündük iyi ki almamışız hastane rezil etti sağolsun bi de o anları anı haline çevirmek istemezdim.