Kızlar herkesten Allah razı olsun önceden sorduğum sorulara da çok güzel cevaplar geldi. Bebeğim için bugun suni ile doğum başlatacaklar. Ama ilaç değil balon kateter takacaklarmış. Rahim ağzı yumuşamış 2 cm açıklık var dedi doktor. Ama balonu taktıktan sonra 12 saat sürecek dedi. Bana fazla geldi. Sancı çok hissetmiyorum. Acaba balon suni sancı tedavisi olan var mı çok merak ediyorum beni neler bekliyor. Bana dua edin lütfen