seyy06 Herkese merhaba, 15 haftalık hamileyim ama hamileliğin başından beri beyaz renkli akıntı var. Benimle aynı durumda olan var mı acaba
seyy06 Mirayinannesii hamileliğin ilk başında yaptırmıştım, 5 haftalıkken yani. Bi sorun olmadığını söylemişti doktor
Mirayinannesii seyy06 ben suan 10 haftalığa gireceğim 3-4 gün önce yaptırdım idrarımda akıntı falan olduğu icin idrar enfeksiyonu çıktı suan antibiyotik kullandım,ondan dolayı sordum
seyy06 Mirayinannesii haftaya tekrar kontrolüm var olmadı doktora söylerim, yeni bi idrar tahlili yaptırırım. Teşekkür ederim bu arada cevap için