nergisscelik banada ptesi yatış verdi 40 bitiyor diye. Ama ben kendi sancimla doğum yapmak istiyorum başka bi doktora gittim durumu anlattım hersey yolunda bekleyebilirsin dedi. Kendi doktoruma istemiyorum ben bekleyeceğim dedim tamam dedi gecti. Bi sorununuz yoksa doktorunuzla konuşun olmayın bence. Bende de müthiş bi stres başlamıştı suni yada sezaryen diyince. Simdi rahatladım. Bebeğim ne zaman gelmek isterse o zman gelsin 🥰