35+1im salı günü sancım çıktığı için hastanede 1 gece yatışım yapılmıştı. Dün akşamdan beri bebeğim göbek deliğimin hizalarında sertleşiyor karnım taş gibi oluyor ağrım sancım vs yok ama bu doğum belirtisi midir sancım da çıktığı için korkuyorum doktor 2 hafta kendine dikkat et demişti hareketleri filan iyi dönüyor tekme atıyor kontrolümde cuma günü