Neslii01 Cennetkusuannesi benim ayağım şişmişti diye batma oluyordu duş aldıktan sonra tırnak yumusuyordu her yumusadiginda biraz biraz tırnağımı kestim şuan geçti kendiliğinden geçmiyor maalsf ,çok kötü bı durum 🙄🙄
Yasemin_in68 Cennetkusuannesi yok canım batikomun ne zararı olcak bende de sürekli olur tırnak batması küçük tırnaklarım bile batar çok sinir bi durum seni çok iyi anlıyorum ama çektirmek hiç fayda etmiyor büyüyünce yine batıyor üstelik iltihaptan uyuşmuyor tırnak öylece çekşyorlar 😢
Cennetkusuannesi Yasemin_in68 ya valla batikon döküp sariyorum yumusar belki diye ama yok yani. Zorladikca dahada kötü oluyor bakicaz artik duruma göre 😓😓😓
Buseninannesi_21 Sblatc Dikiş mi 😮 benim ki dikislikmi bilmiyorum ama dikis hic olmadi dediğiniz gibi tirnaklari aldilar o alt tabakadaki pislikmiydi etmiydi onlari lazerle temizlediler orada canim acidi biraz cekerken zaten aci duymadim.
Sblatc Buseninannesi_21 benim ki çok fena olmuştu o yüzden olabilir. İki baş parmağımında iki tarafı. Baya et çıkmıştı böyle. O zaman 13 yaşındaydım o yüzden genel anesteziyle yapmıştı doktor