UmutveAnnesii İyi akşamlar Kadın Doğum Doktorum dişimden dolayı damağım şiştiği için ama baya şişti antibiyotik kullanabilirsin diye kağıt verdi ama çevremdeki herkes farklı şeyler söylüyor tecrübesizim Siz olsanız kullanırmısınız ( daha 4 haftalık hamileyim)
VeraVrea UmutveAnnesii enfeksiyon daha kötü bir ihtimal. Antibiyotik ben de kullandım set 1000mg 24. Haftada. O hamilelikte kullanılabilen bir ilaçvermiştir sizin sorgulayıp süphe etmenize gerek yok🥰
TugceBelis UmutveAnnesii ilk gebeliğimde 12 13.haftalar gibi ağır bir grip geçirmiştim serumlar vs işe yaramayınca mecbur antibiyotik kullanmıştım kadın doğum doktorumun onayı ile daha düşük dozda gebelere uygundu hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür
Sinem12345 UmutveAnnesii bende de idrar yollarında enfeksiyon için verdi kullancaksın dedi kullanıyorum içmesem daha cok kötü acı cekiyorum doktor zararı olsa vermez herhalde bilmiyorum
likapalar1 Benimde aynı şuan gebelere özel antibiyotik verdi kullanıyorum şuan. Napalım diş iltihap yapmış antibiyotiksiz olmaz
durununannesiiiiii Bende bogaz enfeksiyonun dan dolayı kullanıyorum hamileler için uygun olanı yazıyolar. Diş agrısı çekmek daha zor doktorun kullanabilirsin demiş cnm zaten
UmutveAnnesii durununannesiiiiii aynen doktorum kullanabilirsin dedi ama çevree işte her kafadan bi ses çıkıyor
Strong_mother01 durununannesiiiiii yaklaşık 20 gündür hastayım ve doktorlar ısrarla vermiyorlar antibiyotik parolla idare et diyorlar resmen canımdan can çıkıyor öksürük hapşuruk bogaz agrısı falan çok canım yanıyor 😞😞😞😞
Mk34 Enfeksiyon riski ilaç kullanmanızdan daha zararlı.Bende 9. Cu haftamda kullanmıştım bi sıkıntı olmadı
Sinem12345 UmutveAnnesii doktor günde iki kere iç demiş bana ama ben korktuğun için bi tane içiyorum günde sende öyle yapabilirsin