Yaya Selam kizlar.son zamanlar cok agirlawdim yuruyemez hale geldim.5 dk ayakda kalica kasik bolgeme bicak saplaniyo dayanamiyorum karnimda sanki bi taw var.oturdugumda agridan kalkamiyorum.doktor ilac verdi ama yine ayni benim gibi olan varmi
Egekusumm Yaya 33+5im ben de bir süredir öyleydim bacak arama yastık koyarak uyumaya başladım ve şimdi çok daha iyiyim bel kalça ağrılarım tamamen geçti deneyebilirsiniz. Geçmiş olsun
Qwety Ay ben de aynıyım 32 haftaligim.bi kac gündür aynı dediğiniz gibiyim.sanki bacak aramdan bisey dusucekmis gibi bi his oluyo.bebde miyom var ondan mı diye düşünüyordum.ayni karnım tas gibi ve ağrılarım var😔
Yaya Egekusumm twkler canim ben en bawindan beri bacak arama yastik koyuyorum.dogru soyluyosun hafifletiyo ama hep uyuyamiyorumki ev iwleri falan var 😔