Kızlar kusura bakmayın özür dileyerek yazıyorum ama normalde akıntılarımı idrarımı yaptığım yerde görüyordum bu sabah tuvalette yine parçamsı bir şey gördüm sonra iç çamaşırım da vajinamdan gelen pembe sümüksü birşeyler vardı önceden bu kadar aşağıda bi şey görmezdim sonra baktım ki az az ıslanmış ama ne ağrım var ne sızım bebek hareketleri de yavaşladı gibi 2 cm de açıklığım vardı 37. Haftamdayım acaba az az suyum mu geliyor ?