Benimde öyleydi ama alerji testi yaptırdım şeker ve glutene alerjim çıktı anında kestim ve bir kaç losyon kullandım 3 4 güne geçti arada bir yine oluyor ama eskisi gibi değil. İlk başlarda yırtacak gibi kaşınıyorum. Gebelik kolestazı diye şüphelendi ler ama şükür temiz çıktı o sonuçlarım. Sizinde öyle olabilir hemen kötüyü düşünmeyin. Ya da bir başka seçenek olarak da mutlaka cildiyeciye gözükün. Çünkü kendi kafanıza göre eczaneden ya da başka bir yerden okuyup görüp alacağıniz ilaç krem bebeğe etki edebilir. Ben az kalsın o hatayı yapıyordum buradaki yorumları okuyup ki sağ olsun eczacının biri uyardı hamilelerin kortizonlu ilaç kullanması tehlikeli diye