Meleklim Iyi akşamlar hanımlar 7+1 günlük hamileyim ne yersem hemen şişkinlik yapıyor mideme..nefes aldırmıyor şimdiden kocaman bi göbeğim oldu bu şişkinlik ve geçmeyen gaz,kabızlık sıkıntısından sizlerde böyle bi sorun var mı?nasıl yol izliyorsunuz
Gizem93 Meleklim Bende o haftalarda aynı durumu yaşadım hatta gobegim çiktı bu kadar erken çıkarmı diye sormuştum🤭 suan 10+6yım o şikayetim yok hatta karnım epey indi. Yemeklerden sonra evin içerisinde yürüyüs yapıyorum birde kefir içiyorum o da iyi geliyor
Civcivim000 Meleklim ben de aynı durumdayım rengle göre 8+5 ultrasona göre 9+5 regl olamadığım için inmeyen karnım üstüne hazımsızlık 5 aylık hamile gibiyim asla inmiyor sıcaklardan yürüyüş de yapamıyorum durayım ben de buralarda bir çözüm bulruz belki🤷♀️
Meleklim Gizem93 kefir hiç içemiyorum ama yine de bu durumu yaşamaktansa içerim daha iyi teşekkür ederim.insallah bir an önce geçer çok rahatsız edici bi durum
Gizem93 Meleklim sade içemiyorsanız evde kendiniz meyve ekleyebilirsiniz ben bazen oyle yapıyorum. Insallah duzelir bian once ama gebelikte çok sık yaşayacagimiz bi durum sanırım