_Elifffffff_ Ben doğurdum suni le sancı işte merak etmeyin herkesin ağrı eşiği farklı sonuçta ondan bundan duyduğunuz şeyleri takmayın kafaya olmasa belki doğuramazdık o yüzden iyi tarafından bakın. Kafaya taktıkça mevzular artıyor ben pek sormam nasıl oldu nasıl geçti herkesin bir hikayesi vardır acı eşiği farklıdır o dayanır bakarsın ben dayanamam. Bakalım 2 . Nasıl olcak bekleyip görücem