Fndmrplt Çok fena gerçekten bu sıcaklar inan bir kere klimaya para verdim baymak elegant prime 12 lik sürekli odayı havalandiriyorum birde oğlum var 14 aylık sıcakta asla uyumuyor mecbur Allah’tan elektrik bunca zama rağmen uçuk gelmiyor yoksa calistiramazdim da zaten yatarken bile sağa sola zor dönüyorum bayılırdım heralde tavsiye ederim ama cidden 12 lik yetiyor ve maddi olarak uygun geliyor 1 ay boyunca hep çalıştı ona rağmen 300 kusur geldi başkalarina 600-700 geliyormuş