Kbraevaa Rabbim güzel düşünelim güzel sonuçlar versin inşallah. Ben muayene de doktora her seferinde dedim kasıklarım ağrı giriyor diye çocuk büyüyor, genişliyor karnın çok normal diyip durdu oda. Bende çocuk büyüyor diye kendimi rahatlatmaya çalışıyorum 😊 ama bugun ağrı eşiğinde zirveye oynadım resmen 🏆