Asiye_89 Kızlar bazen yatıp kalkınca karnım da bir sertlik oluyor sol tarafıma tutuyorum sert sanki bebek ordaymis gibi bir baskı bebek hareketimi ne anlayamıyorum ki ilk gebeligim
Kusciviltisi Asiye_89 o tuttuğun yer bebeğin kafası oluyor 🥰 banada aynısı oldu özellikle doktora tam orada neresi var diye sordum kafası dedi 😂
2melekannesi_ Asiye_89 evet o sert olan yerde bebek oluyor☺️ Hareketlerini de hissedersiniz yavaş yavaş
merakliblog Asiye_89 benim de öyle ya şuan 16 haftalığım ve ikiz bebişlere gebeyim. Düz yattığımda bi baskı hissediyorum bugün de tam ortada birleşmişlerdi sanki karnım sivrilmişti ortaya doğru💕 ah hissetsem bi an önce🤲🏼💕
Asiye_89 Kusciviltisi Yaaa açıkçası ilknekz yaşıyorum korktum ne oluyor ddim bı sertlik ay ddim bana noluo bı agirlik geldi tarif edemiyorum anlayın siz 🤭🤭
2melekannesi_ Asiye_89 19 haftalığım ben de 2.gebeliğim o yüzden hareketlerini hissediyorum 2 haftadır falan belirgin şekilde 🥰
Cagla-91 2melekannesi_ ben de 19+5 haftalığım 4 gündür falan cok guzel hissediyorum bebisimin hareketlerini🤗🤗 ama bi sağda bi solda bazen tam göbeğimin altında o nasıl oluyor ya 🥰😂