gulerhasturk Haftamizin içerisindeyiz. Göğsümden sürekli su gibi bisey geliyo sizdede oluyormu ve neden oluyor bilen varmı?
Goxun gulerhasturk ooo çok erken gelmiş sizin benim 8. ayda gelmeye başladı o su gibi şey son gğnlerimiz hala da su gibi geliyo gerçi ..🙇♀️
gokcekocyigit07 Bir nevi sütlü nuriye sayılırız bacım 🙈🙈 çok normal korkma, sıkma, hamileliğin bazı dönemlerinde oluyor, süt hormonları artış gösteriyor, göğüsler değişiyor flan o yüzden 👍
melikeyakisiklii o su gibi olan şey aslında bebek için çok faydalı ilk ağız sütü bebeğin ilk antibiyotiği diye söylenir o yüzden elleme canım kabuk gibi birşey oluyor üstünde oynama çok dokunmamaya üstüne yatmamaya çalış benimde her iki hamileliğimde erken geldi hiç ellemeyince kabuk bağlıyor akmıyor
Selin12- melikeyakisiklii o sıvıyı göğsü üçümüz sursek acaba catlamasini engellermi benim kinci gebeligimde gelmemişti oyuzden denemek aklıma gelmedi şimdi daha küçük olduğu için gelmedi