Kızlar merhaba ikinci bebeğime hamileyim yarın 6 haftalık oluyorum ve bilerek biraz bekleyip gitmek istedik aslında 7 de gidecektim ama sabredemedim hamilelikte çoğu şeyide unutmuşum yalan yok bakalım inşaAllah güzel haberlerle gelirim inşaAllah kalp atışlarınıda duyarız ilk gebeliğimde 6+2 de duymuştuk. sizler kaçıncı haftalarda duydunuz sizden ricam bana da dua edin bende size ediyorum şimdi rabbim hamile olan kardeşlerimin sağlıklı bir gebelik geçirmesini hamile olmak isteyen anne adaylarımında sağlıkla en kısa sürede gebe kalıp sağlıkla kucaklarını doldurmasını nasip etsin ❤️🌸