Umudumm Merhaba kızlar ben 37+3 haftalığım sizce 2 saat yol gidip 2 gün kalmak sorun olur mu Doğuma dair hiç bir belirtim yok doğurcağımı düşünmüyorum ama korkuyorum da ne yapmalıyım bilemedim
HlyaSinanAk Umudumm bende 37+3um valla bugun bizim mahallenin sebze pazarı kuruluyor oraya gitsem mi gitmesem mi diye dusunuyorum ki şehir dışını yani 😉😉 ben gitmezdim yani