elifinannesiiii 1 günlük tazecik anneyim🌸😊 sezeryan dikislerim cok acıyor kendi yavrumu tutamıyorum kaldıramıyorum üstünü değiştiremiyorum. Çok ağrıma gidiyor muhtaclık durumu. Bana tavsiye verebilir misiniz cabuk toparlanmam icin neler yapmalıyım?
Selin12- elifinannesiiii agriniz olsada yürümeye çalışın yavas yavas destekli yürüyün birde genel anestezi ilemi oldunuz
Pambix elifinannesiiii Birkaç gün daha dikişler sızlar bende emzirirken karnımın üstünde bebeği tutarken dikislerim geriliyordu bı tuhaf his giriyordu ama bunlari düşünmeden bol hareket tek çaresi inanki herkes böyle söyler ama emin ol sezeryan sonrası böyle rahat toparlaniliyor. Dikişlerde bişey olursa diye yatma korkma
Pambix Benim sanki hareket ederken emzirirken rahmin dikislerim oynuyor açılıcakmis gibi his oluşuyordu korkuyordum ama hareket ettikçe ağrılarda azaldı o hislerde korkularda gitti
Merkun elifinannesiiii benim yanımda refakatçi yoktu(almanyadayım ve burda yok). Ameliyattan sonra uyuşukluğum gider gitmez ayağa kalktım bebeğimin altını değiştirdim üstünü değiştirdim. Yani herşeyiyle ben ilgilendim. Sadece eşim gelebiliyordu yanıma ziyarete oda 30 dk. Bol bol yürüdüm biz ne kadar muhtaçsak o an yardıma evlatlarımız bizden dahada muhtaç ilgiye ve bize öyle düşünüp kendini motive edebilirsin. Sağlıkla büyüt inşallah yavrunu🍀