ayse011 Kızlar bu sabah sezeryan doğum yaptım ilk doğumum ve çok fazla ağrım var hemen toparlanmam ve ağrılarımın azalması için ne yapabilirim ve yaklaşık ağrılarım kaç gün sürer ?
Mom789 ayse011 yatmadwn oturmadan surekli ayakta acini agrini unutacak seylerle ugrasmalisin ben o sekilde toparladim ama ilk 2 gun zaten biraz sikintili gecer yinede bolca yuruyum zorlayin aciyor deyip yatip yigilmayin
Bebekhemsiresi-1 ayse011 bol bol yürümeniz lazım gaz sancısı da ağrınıza eklenmemesi için. Bebeğiniz uyurken, yürüyüş yapın geçmiş olsun hayırlı olsun 🌸
Ceydacetin ayse011 bol bol yürü canım başka hiç bişey geçirmiyor ben korkup uzun süre kalkmadım çok sancı çektim , yürümeye bi başladım hepsi geçti
Selin12- ayse011 bol bol yürüyün ve kayısı komposto ve bol bol su için ağrısız ve açınız olsa bile ne kadar çok yürürseniz o kadar çabuk iyileşirsiniz
Selin12- ayse011 daha yeni olduğu için agriniz bu kadar çok yarn biraz daha azalır bu şekilde ysvas ysvas geçer
Htc123- Kaç haftalık doğum yaptınız ki çok geçmiş olsun . Bol hoşaf için çok faydası oluyormuş kahve tüketin
Selin12- ayse011 yok o kadar sürmüyor spinal de en fazla 3,4 gün içinde geçiyor bol bol yürümeye çalışın hafifler