nvn-mutlu Detaylı ultrason zamanında iseniz sanırım 20 li haftaların başındasınız, bu haftalar gebelik zehirlemesi çıkma ihtimali var mı? Ben sonlara doğru oluyor sanıyordum. Yakınımda 2 kişi de oldu 36 ve 37. Haftalarda sezeryan olmak durumunda kaldılar.
siz tahlillerinizi yapmış, önleminizi anmışsınız içinizi ferah tuttun, içim rahat etmiyor diyorsanız belki tansiyonuzu takip edebilirsiniz ara ara