Galan16 Merhabalar sevgili anneler ve anne adayları :) 6 hafta 5 günlük hamileyim bugun kasık ağrım ve rahmim de bi sızı var bu durumu yaşayan var mı çok endişeliyim
Momofelisa Galan16 selam canım ben de 5+5 teyim bugün gün boyu rahimime daha önce hiç olmayan ince bir sızı girdi girdi çıktı. Sen ne durumdasın şuan merak ettim sağlıkla devam ediyor mu gebeliğin?
Ciciannem Hiç sıkıntı yapma canım bunlar olağan gelişen şeyler. Ağrılar çok normal gelişim sürecinde olduğu için bebişin biraz ağrılar olucak endişe yapma. İnşallah sağlıklı şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız :)
Galan16 Momofelisa doktorum çok sıkıntı yapma bunlar olacakmış bebek tutunduğu ve büyüdüğü için yapıyormuş şuan hala daha ara ara yaşıyorum gebeliğim sağlıklı şekilde devam ediyor 😌