Kızlar şimdi ben 9 gündür adet görüyorum normalde hep 7 gün olurum ama bu sefer 10 günü geçecek gibi
Asıl merak ettiğim konu şu 3 günden azsa 10 günden fazlaysa özür sayılıyor ya
Özür sayıldığında hem namaz kılabiliyoruz kuran okuyabiliyoruz bunları biliyorum
İlişkiye de girebiliyormuyuz sadece soruyorum merakımdan
(linçleyecek olanlar gelmesin 😄🤪)