Ceylankeles doğumdan sonra zaten bebeğinin kalbine bakarlar ama tek doktora asla bağımlı kalma bi kaç doktor görsün eğer zararı yok büyüdükçe kpanır derlerse sıkıntı yok demektir. Kalbi delik olanların genelde boyu boynu kısa oluyor ama benim boyum 173 ve benim hç birşeyimi etkilemedi sadece yaşlandığında kalp sıkıntısı yaşayabilir demişti doktor allahıma şükür 25 yaşındayım şimdilik bir problemim olmadı. Sakın korkma en kötüsünü düşünme herkesin başına gelebiliyo doğumdan sonra bir yoluna bakarsın bu günlerini boşa stresli geçirme