Ada_omertoprak2116 Kızlar bugün 31+6 haftalık olduk oğluşum’la 👣 47 kiloyla hamile kaldım şuan 58 kilo olmuşum bebeğimin kilosu ise 1729 gram olmuş 31+6 haftalık sizce kilosu iyimi doktor haftasıyla uyumlu kilosu iyi dedi ama bana da zayıf geldi
Nurtrky Ada_omertoprak2116 doktorunuz normal demiş işte biz ne biliyoruz bize göre düşük gelsin canım dert etme kiloyu doktoruna bak sen
Zelsonr Ada_omertoprak2116 Canım bende şuan 31+6 haftalık hamileyim oğluşuma 💙 Dün gittim hastaneye 1760 Gr olmuş bebeğim. Bana da kilosu gayet iyi dedi haftasıyla uyumlu. Seninki de gayet iyi canım👌💙
Symazturk Ada_omertoprak2116 önemli olan kilosundan ziyade bir sağlık problemi olmaması. Zaten doktorunuz da kilonun haftasıyla uyumlu olduğumu söylemiş. Eğer aklınıza takıldıysa Kağan Kocatepe nin videolarına bakabilirsiniz hem alt hem üst boy kilo sınırını söylüyor 😌
Ada_omertoprak2116 Nurtrky İnşallah doğuma kadar 2500 3000 olur annem ile ablam çok zayıf dedi banada zayıf geldi
Acemi-anne26 Ada_omertoprak2116 ama sizin de normal 31 leede benim de 1600 dü kaşar yedim tabak tabak öyle büyüdü bi de muz kuruyemiş
Ada_omertoprak2116 Acemi-anne26 Ben de muz hurma hamur işi çok yiyorum kilo almayan ben davul gibi oldum 🙈 bebişimin sağlığı iyi çok şükür doktor sorun yok dedi inşallah sağlıkla kucağımıza alalım yeter bana 🙏
Acemi-anne26 Ada_omertoprak2116 aynen öyle sağlıkla kucağınıza alın yalnız hamur işinin hiç bi faydası yokmuş sadece size kilo yapar bebeğe katkısı yok bence onu azaltın çünkü son haftalarda kilo birden fırlıyor nolduğumu anlayamadım iki haftada 3 kilo alınca
Damla-Ata Ada_omertoprak2116 bizde 29+0 haftalık olduk oğluşla , bugün kontrolümüz vardı 1363 gr, 39 cm olmuşuz🙏🏻 53,5 kilo ile hamile kaldım şu an 58 kiloyum ☺️
Nazlican1994 Ada_omertoprak2116 32 haftalık hamileyim bebeğim 2361 gram doktor ileriden gittiğini söyledi senin bebeğinin kilosu çok normal maşallah. Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ♥️
Hafsaramazan Ada_omertoprak2116 doktor iyi demiş canım hemde iyi gerçekten kilosu benim 30. Haftamda 1300 dü doktor Cok iyi demişti
aslanreis Ada_omertoprak2116 gelişimi iyiyse doktor sorun görmüyorsa iyidir tabi iri bebekler son haftalarda sorun oluyomus zaten gece yatarken ballı muzlu süt tavsiye ederim
Damla-Ata Ada_omertoprak2116 evet hazımsızlık var o yüzden çok yiyemiyorum bundan sonra nasıl olcak bakalım ☺️