Kiziltan Merhaba aralıkta oğlum doğacak inşallah. Neler aldınız? Kaçar tane aldınız? Bir liste oluşturdunuz mu, listenizi paylaşır mısınız? Fazla fazla almak istemiyorum gerekli olan şeyleri zamanla almak istiyorum. Şimdiden teşekkürler ❤️
Nurklc38 Kiziltan Canım ben kışlık alıcam hep yaza zaten biraz kendini toparlıcak ya yaza da nisan ayı gibi alışveriş yapmayı düşünuyorum zaten hemen büyüyorlar
bebegimizibekliyoruz1 Kiziltan benim de Aralık sonu tam 31 Aralık gözüküyor hiç bir şey almadım daha 19 +2 yiz daha kışlık güzel şeyler gelmedi çünkü Eylül Ekim gibi geliyormuş onu bekliyorum
Kiziltan Nurklc38 ben cinsiyeti öğrendiğimden beri bi kaç parça aldım hoşuma gidenleri alıyorum ama tam hangisinden kaç tane almalıyım neler almalıyım hiç bilmiyorum. Rastgele denk geldikçe bakınıyorum
Nurklc38 Kiziltan Ben aldıklarımdan 4 er tane alıyorum canım zaten hemen büyüyorlar ya fazla birşey almak istemiyorum
Deletedmom27272 Kiziltan benimde aralık ve erkek :) bende çok kışlık almadım açıkçası 0-6 aya kadar tulum falan aldım zıbın seti aldım havalar ısınınca tekrar alışveriş yapmayı düşünüyorum 10 lu hast çıkışı aldım bir de 5 li almayı düşünüyorum
Kiziltan bebegimizibekliyoruz1 ben bi kaç tane aldım hep uzun kollu. Ama tam ne alacağımı da bilmiyorum elimde keşke bi liste olsa gerçekten gerekli olan şeyler için
Deletedmom54555 Bende bir haftadır özellikle tık tık düzenli bi his oluyor günde 3-4 kez hıçkırıyormuş sanırım 😅 Aralık 25 doğumum kısmetse
Kiziltan Deletedmom54555 bende hissediyorum ama hıçkırık ayırt ediliyor mu acaba 😀 normal tekmeleri hissediyorum hafif hafif özellikle tatlı yediğimde coşuyor içerde 😅
Deletedmom54555 Kiziltan bende onları tekme sanıyordum ama hıçkırık dediler bilmiyorum belki tekmedir hissettiğimiz 😂
bebegimizibekliyoruz1 Deryaerbil vallahi dönüp duruyor kıpırdamayı da geçti koşturuyor 😂 özellikle geceleri gündüz sık sık hissetmiyorum belki 2 3 saatde bir ama gece sık hissediyorum
Mrv-ElfAda Deletedmom54555 Kiziltan Biz de bu gece 22 haftalık oluyoruz doktor kasım sonu aralık başı gibi olur dedi doğuma. Bime gelen zıbınlardan filan aldım sadece şimdilik. Kışlık kıyafetleri 6. Aydan sonra 7. Aya doğru almayı düşünüyorum🥰
Deletedmom54555 Deletedmom27272 benim de erkek 😍 20 haftalık olduk tam 🥰 hastane çıkışı alacağım iki takım yeter sanırım . Onun dışında uzun kollu alırım