Kızlar 2 gündür sabah uyanınca karnımda top gibi sertlik oluyor sonra geçiyor dün ortada bugün sağ tarafımdaydı göbek deliğimin 3 4 parmak aşağısında minicik böyle elimle hissettiğim bi sertlik bu bebek midir ilkinde böyle miydi bu haftaları hatırlamıyorum 15de hissetmiştim o yüzden sormak istedim vc gidince bişey kayıyo gibi oluyo ve geçiyo o sertlik 13+4 hamileyim 3. Gebeliğim 1 kürtaj 1 yaşayanım var bu arada