Ozgeturk123 Kızlar hamilelik belirtilerim var yarın adet günüm ama sabahtan beri gobegimin sol yanında ayakta ve otururken de ağrı var bı tehlike olabilir mi
annesinin_beybisi Ozgeturk123 hayır tehlike olamaz çünkü gebelikle alakalı ağrılar göbekte olmuyor kasıkta ya da vajinada oluyor
baby74 Bende de kasık ağrısı var sol tarafta beklenen adet günüm 25 ağustos Halsizlik bel ağrısı mide bulantısı herşey var bilgisi olan banada yazsın 🥺
annesinin_beybisi baby74 😁😁 yani daha regliniz yeni bitmiştir gebelikle alakası nasıl olsun adete yakın belirtiler olur
Ozgeturk123 annesinin_beybisi Anlamadım neyin ağrısı bu bugün yürüdüm ve temizlik yaptım çok yoruldum onunla ilgisi varmıdır