Arkadaşlar merhaba siz geçen sene konuşmuşsunuz bu konuyu , doğum yapmışsınızdır diye size sormak istedim. Ben 31 haftalık hamileyim . 27. Haftada şeker yüklemesinde şekerim çıktı. Üç hafta diyet yaptım ve iki kere gidip hastanede açlık tokluk baktırdım . İkisi de normal çıktı. Ama üç- dört gün önce şeker ölçüm cihazı alıp evde ölçmeye başlayınca kafam karıştı . Alet bozuktur diye düşündüm ama değil . Şekerim bazen normal bazen biraz yüksek çıkıyo ama bazen de 30-40 -50 gibi çok düşük değerler çıkıyo. Bu beni çok korkuttu . Böyle bi şey olması mümkün mü .. yani gebelik şekeri çıkmışken şimdi de şekerim aşırı düşük . Hiçbi şey anlamadım . Bi de bu durum bebeğe zarar verir mi?? Şekerimin düşük çıktığı zamanlar değil ama başka zamanlarda hipoglisemi belirtilerim oluyo ve çok uzun sürüyo😣