Mervenur19 39+1 gelmek bilmeyen bebek ara ara çok hafif sancı oluyo ama hemen geçiyo sizce doğum yakın mı dersiniz
Beybimm00 Mervenur19 39. Haftam bitmek üzere bende de hala belirti yok. Arada adet sancisi hafif bel ağrısı var ama gelmiyor. Allah yardımcımız olsun
Fiknet Mervenur19 ben de sizinle aynı kaderi paylaşıyorum 39+0 olduk ama ne bir sancı ne bir ağrı bebişin keyfi yerinde gelmeye niyeti yok herhalde 😂yapmadığım kalmadı her gün 1 saat yürüyüş, pilates topu, hurma, merdiven, squat vb. bana mısın demiyor 🤷