ZumrutHuseyin Sabah 6 dan beri acayip istifra ediyorum. Hem ishal hem istifra yediğimi çıkartıyorum bir yudum bile yesem hemen tuvalete koşup çıkartıyorum napicam kızlar 😫😫 14 haftalık hamileyim ayrıca 😔
Rabia42 ZumrutHuseyin cnm hastaneye git bebeğin besinsiz kalır hem İsak hem istifra Allah yardımcın olsun
ummucan ZumrutHuseyin bu haftalarda ilaç değişikliği oluyor. Doktorunuz yeni ilaç faln verdi mi onların yan etkisi de olabilir ama bence doktorunuzu arayn yada gidin
ZumrutHuseyin Amin kızlar sağolun sağlık ocağına gitsem serum falan verirler mi yoksa hastaneye mi gitmeliyim
Mavi1 ZumrutHuseyin hastaneye gitmelisin canım, sağlık ocağı bir şey yapmaz. hastanede hem ultrasonla bebeğine de bakar
Azrasare ZumrutHuseyin sağlık ocağı müdahale etmez hatta sadece kadın Doğum müdahale eder hamile olduğunuz için çoğu zaman aciller bile hanile olduğunuz için bi tedavi vermiyorlar
ummucan ZumrutHuseyin bnde çok yan etki yapmıştı o ilaçlar bulantı kabızlık karın agrisi falan. Kendinizı korkutm ayn ama doktorunuza danışın derim
ZumrutHuseyin ummucan evimle hastane arasında cok mesafe var 2 saatlik falan doktoruma yetisemem ama sağlık ocağına gitsem olur mu
Mavi1 ZumrutHuseyin herhangi bir hastanenin aciline gidebilirsin canım müsait olduğundada kendi doktoruna gözükebilirsin
Cakarb ZumrutHuseyin çok geçmiş olsun. Bencede kesinlikle acile git havalarda sıcak çok su kaybın olur.