38+3 olduk bugün kontrole gittim kızımla ilgili hiç sıkıntı yok keyfi yerinde şükür 🙏🏻 ilk kez çatı muayenesi oldum biraz dar ve aşağıda dedi ☹️ Bebek pozisyonunda ama kanala girmemiş herhangi bi açılma da yok biraz yumuşama var dedi.
Kanala girmesi ve açılma için neler yapmalıyız haftaya Çarşamba 40 olacaz