Edatiyan Kızlar Merhaba 21+3günlük hamileyim midemde aşırı yanma var mide yanması için ilaç kullanıyorum ama işe yaramıyor bu durumda olan var mı sizce nasıl geçer?
Nazlican1994 Edatiyan sakız çiğnemek ve soğuk süt iyi geliyor bana anlık olarak tabi, bu mide ağrısı beni öldürecek 🤦🏻♀️
gazetecianne Edatiyan bende böyle bi başlık açacaktım bugün denk geldi… bende 23+3 üm sabah öğlen kusacak gibi oldum ne yediğimden bişey anladım ne içtiğimden …. Çok yandığında iki tane küp şeker yiyorum su içiyorum geçiyor yada soğuk süt
Edatiyan gazetecianne bende az önce soğuk süt denedim bir bardak içtim anlık kesti yanmayı umarım bir süre yanmaz çok ilaç kullanmak istemiyorum