Kızlar merhaba ya son bir haftadır çok tedirgınım cunku kasık ağrılarım tamamen gectı tık yok kusma dışındaki tüm belirtilerim gectı ben mı abartıyorum acaba? Şuan 11 hafta olmamız lazım en son 9 haftalıkken gıttım doktor 12. Haftada gel dedı ama ya bebeğime bişey olduysa neden tüm belırtılerım gectı sizdede oldu mu?