Songul56 Kizlar bebegim sag tarafta ve hic ordan kimildamio orada surekli agri var kimildayamiyorm gibi karnim sürekli şiş gibi . 29 haftaligiz bugun bebegin durusu makat dedi iki gun once doktor donmesi sizce masil olur erkn dogum falan olabilir mi
Mltm88 Songul56 Benimde dün kontrolüm varsı 31 haftalığız kafası yukardamı dedim evet dedi doktor:) gerçi sezeryan olucam zaten ama dönmemiş olmaları henüz normal bence
eliffkrts Songul56 yok hiç moralinizi bozmayın benimde aynı öyleydi sağ tarafta toplanıp taş gibi oluyordu meğer sırt popo kısmı oradaymış normalmiş, erken doğum belirtileri bambaşka daha çok yer değiştirir
Zeyyyn Songul56 29 haftada gittim baş geliş olmuştu döner canım daha var yoruldunuz yada çok oturduysan 1 2 saat benimde toplanıyor biyere
Songul56 Mltm88 donmesi haricince surekli böyle şişlik var bende karnim cok sert ve onceleri iki uc dakika snra geciodu dunden beri gecmedi gbi
Songul56 eliffkrts gecen gun doktora gittim gldim bi iki damla leke geldi tekrar kontrole gittim ve hersey normal dedi bebege bakti falan ilac basladi her ihtimale karsi bise olirsa tekrar gel dedi uc dört gun oldu bida olmadi . Aklim cok karisik ya
Mltm88 Songul56 Benimde sağ tarafımı itiyo sürekli geriyo ve baskı yapıyo bunlarada normal dedi doktorum..Ama tabi senin için rahat değilse sor doktoruna
Songul56 Mltm88 onceleri gerilince şisince bi iki saat surmeden normal haline donuodu dunden beri sag tarafta kaldi ve agrisida var hala duzelmedi sipa😔