gokcekocyigit07 AnnesiyimM53 hafta olarak daha çok minik, kimisi bu haftada daha yeni yeni hissediyor, genellikle de bu haftalar uyku haftaları, endişe etme bu haftalarda düzen olmaz 😊 yine de doktoruna danış istersen.
Nymphadoraa AnnesiyimM53 bebeğimin hareketlerinin düzene girmesi 28. Haftayı bulmuştu. Doktorum da aynısını demişti. Bu durum sizin haftalarınızda normal. Ama uzun bir süre hiç hareket etmezse ne olur ne olmaz doktora gidin yine de
Ayseee4238 AnnesiyimM53 ebem bana 28den sonra düzene girer demişti. Benimki 25ten sonra düzene girdi ama bekle canım 28e kadar normal bu haftalarda düzene girecektir mutlaka azda olsa hissetmen güzel bişey bence.
ssssxsss AnnesiyimM53 belkide bebek pozisyon degistirmis olabilir ama bunu anne olarak en iyi sen anlarsin ve eger ki endiseliysen bence bir kontrole git kimseyi dinleme🌸
AnnesiyimM53 gokcekocyigit07 ediyo ama çok değil önceden daha sıktı sanki karnımın bi tarafında sertlik olurdu şimdi öyle yapmıyor
gokcekocyigit07 AnnesiyimM53 alan onların alanı keyiflerine göre davranıyorlar korkma 😁 ilerleyen haftalarda daha güçlü tekmelere hazırlanıyor şu an annesi 🐣
AnnesiyimM53 Ayseee4238 bişe olmasın bebeğimede gerisi önemli değil bilgin için çok teşekkür ederim ☺️
AnnesiyimM53 ssssxsss daha 3 gün önce kontrole gittim devlete gidiyorum sıra bulmak çok zor az önce hareket etti biraz rahatladım ☺️❤️
alparslanannesii1661 Bende 24 üm gün içinde bazen hissediyorum bazen hic hissetmiyorum ama normal bence hic endiselenme dün hic hissetmedim mesela