gozdetrhn aylar önce benimde aynıydı değer çok yavaş yükseliyordu gittiğim doktor kimyasal gebelik diyerek moralimi çok bozmuştu ama hep hayır benim bebeğim sağlıklı dedim , ve geç döllenmeden kaynaklı olduğu anlaşıldı şimdi 36 haftalığız 😊 hiç kötü düşünmeyin pozitif olun bebeğiniz sizinle ve sağlıklı