Merimericik 34+4 teyim kimler var beraber bekleyelim bebelakları 😅 33-35 küsürlerde gelebilir tabi 🙈 nedir durumlar.çantalar hazır mı? Alırım listenizi 😊 benim 2. Sezeryan 1 eylülde olcak doğumum
gokhande Merimericik yarın 34.haftamıza giriyoruz çanta hazır kıyafetleri hazır beşiğini kurucam inşallah 😍
Havvanure Merimericik 33+1 dün bebeğin kıyafetlerini yıkadım benim kıyafetlerimin yıkanması ütülenip çantaya konulması kaldı, listeyi yaptım♥️
cicegiburnundaanne Merimericik 34+2 olduk artik ağırlaştığımı farkediyorum bu yüzden uslu uslu evde takılıyorum :D hazırlık olarak bebeginkiler tamam benimkilerin temizliği kaldı ama liste olarak hastaneye gereksiz şey götürmemek adina ben de fikir alabilirim sizlerden:)
aslanreis Merimericik 31 haftalığız kabul ederseniz 😃 1 Ekim gibi 38. Haftayı doldurunca alırız dedi doktorum ve daha bir donu yok cocugun 2. Sezaryenim olucak önümüzdeki hafta alışveriş işini halledip yıkama ütüleme 34-35 gibide ev temizliği sonra yatar dogumu beklerim diye düşünüyorum bir aksilik çıkmazsa inşallah
Hlmdmr Babydr merhaba canim xanta hazır besik araba hazır oda takımının gelmesini bekliyoruz 35 hafta sezeryan olacak 3. Doğum Perşembe gün gün verecek doktorumuz bakalım heyecan dorukta
Merimericik Hlmdmr ayy çok heycanlı tahminen bi kaç gün arayla doğum yaparız. Ben henüz çanta hazırlamadım çok geç kaldım ya
ogretmenveanneyim-61 33+3 ufak tefek eksikler dışında hepsi hazır. İlk doğumum normal oldu 40+1 bu sefer ne kadar bekleriz bilmiyorum 🤷♀️ Sağlıkla gelsinler
Merimericik ogretmenveanneyim-61 beklemek zor ama güzel sağlıkla gelsin 🤩 Ben de kızımı 40 da sez oldu bekle bekle gelmedi bu sefer gününü bilmek güzel😂
Sunay10 ogretmenveanneyim-61 benimde ilk normal oldu 38/5 de bakalım kızım ne zaman gelir abisi gibi mi olucak
Merimericik cicegiburnundaanne ayy aynı haftadayız. Evet bende dazla ayakta durayım hemen baskı yapıyo aşşa doğru nefesim flan tıkanıyo oy dağlar 🙈 Benim 2. Doğumum kızım 4 yaşnda ondaki liste duruyo oh uğraşmıcam diyodum amaaa o kış bebeği olduğu için liste iptal şuan ben de liste fikirlerine açığım😂😂
Merimericik aslanreis ayy ben de şimdi çanta hazırlayıp temizliğe girşmeliyim ama daha erken gibi geliyo yine pislenir diyorum 37 de yapsam geç mi olur bilemedim🙈 Benim de 2. Sez. Siz öncekini genel mi oldunuz belden mi?
minikprensimmm123 aslanreis Kuzum bende 31 e girecem de ağrıların varmı seninde ya yalancı sancılar felan
gokhande Merimericik alıştık artık 🤣 4.olunca olunca 30 dan sonra ağırlaşıyor insan ya ondan bir an önce hazır olsun dedim
Bulut1907 Merimericik benım de 2ci sezeryan 34-6 dayım bende ama doğum tarıhı vermedi sana nasıl verdi 😆
Merimericik Bulut1907 dün gittiimm ve 3 eylül yada 1 eylül diyodu geçen ay gittiğimde dün kesin 1 eylüle karar verdik bilmiyorum ki her dr farklı sanırım😅 Şimdi çarşamba bidaha çağırdı bakalım
Sedamurat Merimericik benimde 35+1 1 Eylül de olucak doğumum inşallah sağlıkla kavuşalım miniklerimize🥰
Merimericik Sedamurat yaaaa aynı güüün. İribatı koparmamalıyız bence 😂 nasıl gidiyo hamilelik? Cinsiyet nedir?
cicegiburnundaanne Merimericik telde doğum servisine sordum ne getireyim diye 🤭 En küçük boy biberon Pijama /gecelik hangisini tercih edersen dio Terlik Bebek için hastane çıkışı yedekli olsun bunları söyledi geriye kalanları artık kendim tamamliycam tavsiyelerle 🙃
Zynpysrr Merimericik 34+3 günlüğüz bizde ama ortada ne çanta var ne beşik ne de hazırlık duruyorlar öyle 🤦♀️
aslanreis Merimericik cam perde işini halledin pislenicek illaki son dk strese girmeyin 2 hafta önceden yaptırcam ben nasılsa kirlenicek 😃 Genel oldum doktorum belden spinal yapalım bu sefer dedi bilmiyorum sizin nasıl oldu ?
imgeeftelya Merimericik bende aynı şeyi düşündüm 37 de yaparım dedim şuan 37 yim 😂yerimden kalkamıyorum hemen yoruluyorum hastane çantam bile yarım yamalak 🤦♀️ Çok geçe bırakmayın derim haliniz varsa yavaş yavaş Yapın
Urker_bebek 34+2 olduk bizde hazır sayılır herşey sadece ev temizliği falan duruyo ne zaman yapsam bilemedim çok zor geliyor 😔😔