MF0127 35+5 de bir akşam ilk nst de 90 sanci ile başladık bizde. Doktor 4 saat sonra tekrar bakalim dedi 40 dk da 2 tane 70 ar sanci daha cıktı, alttan baktılar 0 açılma. Ertesi sabahtan cagirdi doktor. Alttan muayene olduğu için kahverengi lekeleme oldu sabaha kadar 3-4 kere. En sonuncu kahverengi sümüksü yapida bir akintiydi. Nisan olma ihtimali var dedi doktor. Muayene etti nst de 1 sanci cikti, yine 90 yaptık tabi. Açılma hala 0. Doktor takip et dedi, bu sancilar yavastan rahmi, vucudu hazirliyor dedi. sancılar şiddetlenirse, kanaman olursa yada suyun gelirse, bebeğin hareketlerinde azalma durma olursa, beni ara ve hemen acile gel dedi. 3 gün sonra kontrole gittim, bu arada hergun azar azar minik sancilar oldu. Kontrolde Nst de sancı çıkmadı hic. 1 hafta sonra kontrole gel, ama sürekli kendini takipte ol dedi. Simdi ara ara sancim oluyor ama düzenli değil ve çok şiddetli de değil. Şuan 36+6. Beklemeye devam. Bebek bir süredir pozisyon almıştı zaten. Hersey yolunda normal. Doktor ne zaman olacagi belli olmaz dedi. Bu hafta da gelebilir, bekleyedebiliriz dedi. Baya uzun oldu ama belki işinizi görür, stresinizi azaltır diye yazdım. Hayırlısıyla alın kucağınıza inşallah