Umay21_ BİM’den az önce bu anne yatağını aldım görünce ama bu nasıl kullanılıyor kızlar 🤷♀️ https://resimyukle.io/r/zRW3WQayHp
Prensesiminyolculugu Umay21_ ben mesela uyanıp odadan alıp salonda felan yatacağı zaman kullanmak için aldım
Zeyyyn Umay21_ bazıları yatağa alıyor bebeği ortalarına o zaman rahatlık olur portatif heryere koy koltuğa beşik içine
Sevgikaya1525 Umay21_ Bemde aldım biz nereye oğlum oraya diye yumuşacık rahat olur diye bide ben çok saçma yatan biriyim aldım gece yatarken içine bırkırım kendimden uzak tutarm diye aldım 😂
Meryeeem10 Umay21_ Bende aldım bimden aynısından taşınır sallanır bez beşik aldım e bebekten onun içine koydum
M_Lyl_33 Çocuğun beşiğinin içine koyuyorsun ya sa gün içinde odalarda falan oturunca bebeğini içine koyuyorsun yumuşacık yer oluyor bebişe😊
Seda_nrr Balca fiyatı ne kadardı ben kendi evimiz için babyjörnünkini aldım ama bide annemlerin evinde kullanmalık istiyorum
aybkaslan Balca Hiç gerek yok çünkü hepsi hemen hemen aynı ve bunu kullanacağınız en fazla 4-5 ay bende bimden aldım yumuşacık ve kumaşı çok güzel tavsiye ederim ☺️