AsilveDuru Hamilelik öncesinde sigara kullanıyordum ama hamile oldugumu öğrendiğim gün bıraktım şimdi ara ara canım istiyor ama kendimi durduruyorum. Siz hamileyken sigara içtinizmi yoksa bitaneden bişey olmaz deyip ara ara içenlerdenmisiniz?
Polina- AsilveDuru ben tek tük değil 1 pakete yakın içiyordum hamileliğimde maalesef iradeli olun içmeyin lütfen 🙏🏻
Lulemom AsilveDuru 5. Haftamda öğrendim. Bi kaç gün içtim. Baktım bunun sonu yok. Bi daha içmicem dedim. İçmedim. 37+4 deyim. Çok canımın istediği oldu tabi. Ama bi kereden bişi olmaz diyip içsem devamı kesin gelirdi. İradem yoktur pek. Ama bu konuda baya irademe sahip çıktım
esmerrmm AsilveDuru hamilelikten once iciyordum hamile oldugum gün biraktim birakinca hep ruyalarima girdi aşırı canim cekti 😅 ama bebegim icin asla içmedim sonucta bebegimiz sigaradan daha önemli onlar korumasizlar daha hayata gelmeden ilk kotulugu biz yapmayalim onlara 🙏
Polina- Momm52 hayır bi sorun yaşamadım ama bi başkasının içtiğinde ne yaşayacağı bilinmez Allah korusun
Deletedmom23234 AsilveDuru 6. Haftaya kadar içiyordum çünkü hamile olduğumu bilmiyordum. Ama öğrenir öğrenmez bıraktım. Çünkü daha önceki iki gebeliğimde gelişim geriliği vardı sigara yüzünden 🥺😔 36. Haftaya giricez canım çok fena çekiyor ama içmiyorum içmicem de
sumeyraballl AsilveDuru bende öğrenir öğrenmez birden kestim canım çok istedi özellikle türk kahvesinin yanında çok aradım o yüzden türk kahvesi içmeyi de bıraktım 😂 ayda yılda bir içerim onu da tam değil fincanın yarısına gelir bırakırm sonra dan alıştım şimdi kokusuna dahi tahammül edemiyorum sigara nın