Ceri5 aslında bunun çok güzel ve evrimsel bir açıklaması var. Doğadaki bütün canlılar doğum anında mahremiyet ister gece doğum yapmasa bile daha sakin bir yere gider. Haliyle doğadaki en sosyal varlık insan olduğu için mahremiyetij en yüksek olduğu geceleri başlamis doğumlar. Tabi eskiden bu kadar uzun sürmüyormus doğumlar. Mesela doğumların şu an bu kadar uzun sürmesinin sebeplerinden biri de hastane ortamının kalabalık olması ve annenin mahremiyetin büyük oranda ihlal edilmesi 🤷🏻♀️ imza gece 2 de suyu gelmiş bir anne 😂