aybsr yırtık olsun çoğu insanda oluyo zaten helede ilk doğumun olacaksa. Ve epiduralin amacı zaten ağrıyı ortadan kaldırması. Normal doğum gibi harika birşey varken sezeryan en son ihtimal düşün bence ama tabiki en iyisini senin için doktorun bilir . İnşallah kendin ve bebeğin için en sağlıklı en hayırlı olan şekilde doğumunu yaparsın canım , doğum yapmak kutsal bi duygu kendi çok iyi motive etmelisin 🥰