Kizlar oglum ilk dogdugunda kan grubunu soylememislerdi sarilik oldugu icin değişebilir 6 ay sonra bakilsin demislerdi. Uzun zaman baktiramadik bugun hasta oldugu icin doktora gittik kan grubuna bakalim dedik A rh- cikti. Babasi da ben de +iz tamam yine de - olabiliyormjs cocuk ama dogum karnesine baktigimda rh+ oldugunu yazmışlar. Sadece kan grubu yazmiyor. Sariligi uzun surmustu baya onla alakasi olabilir mi ya da yanlis mi bakti hastane bugun hic anlamadim. Bilen var mi?