kizlar 2 gebeligim ama ilkinde cok hafif gecirdim agrim felan hic olmadi ama bunda agrilarim var ilk 1 saat 3 kere kasildim simdide sah kasigimda adet agrisi var geriliyo karnim belim agriyo annem ciplak ayaksin usuttun diyo ama bilemedim 1 saat daha devam ederse bi acile gidicem galiba usutsem belim agrimaz diye duusnuyorum.