Busbus4 Arkadaşlar merhaba 8 haftalık gebeyim bugün doktorum kanamam olmadığı halde progestan verdi fitil olarak kanaması olmadığı halde kullanan var mı?
Durudefne61 Busbus4 bana da verdi daha ilk muayenede kasılma kasık ağrın ya da sancın olduğunda at bi fitil demişti zararı olmaz yararı olur demişti
adalas Merhaba bu haftalarda kanama olma ihtimali yuksek oluyor muhtemelen tedbir amacli vermistir doktorunuz benim şiddetli kanamam oldu o zaman vermisti doktorum
ZZeynepP1903 Canım bende kullanıyorum 14 haftalık olmama ragmen agrın veya akıntın cok fazla olsada verıyolar ılla kanama sart degıl bebegin tutunması için
sehrengiz_8 Busbus4 genelde gebelik kaybı olanlara önlem amaçlı kullandırıyorlar ben de 4. Haftadan beri kullanıyorum ne düşük riskim var ne kanama alanım ama önlem amaçlı kullan dedi ne zamana kadar kullanırım bilmiyorum
Busbus4 Tedbir amaçlı günde iki tane dedi haftaya tekrar bakacağım duruma göre bırakırız dedi kanamam yok ama bel ağrım ve kasık ağrım oluyor
havvakaratas_09 Busbus4 bana da ilk haftalarimda verdi her ihtimale karşı şimdi 35 haftamdayim hala kullanıyorum kanamam değil de bebek rahime yaklaşmış
muzicemsu Busbus4 ben kullanıyorum 4+2 tüm 6 saat ye 1 1 tane vajinal fitil olarak kullanıyorum .tüp bebek bizimkisi transferden beri kullanıyorum
Busbus4 sehrengiz_8 Bende araştırdım gebelik kaybı düşük riski denilince korktum ilk gebeliğim kanamam yok benimde kullanalım bakalım inşallah iyi olur
Sunay10 Busbus4 kanamam yok benim mesela 34 haftalık oldum ağrılarım için verdi akşamları yatarken koyuyorum rahat rahat uyuyorum
Duygudenenkisi Busbus4 Ben kullandım , kanam olsun olmasın düşük tehlikesini önlüyor muhakkak kullan ama fitil olarak kullan daha etkiliymis