Zenan
39+0 olduk bugün ama kızım hala doğmuyor sancim da pek çıkmıyor nst de. Doktor bekleyecegiz dedi. Yürüyüş, duş, hurma.. Hepsini yapiyorum. Adet sancısı gibi agrilarim oluyor arada geceleri de bel agrim oluyo. Üstelik bebegim de iriymiş😩 gelmiyor hala ne yapacagimi şaşırdım ne zaman dogar sizce😞😥